Про мене. З досвіду роботи

 



                                                   

                                                              

СЛЮСАРЕНКО ОКСАНА ВІТАЛІЇВНА

ОСВІТА

ВИЩА

ФАХ ЗА ОСВІТОЮ

УЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЛІТЕРАТУРИ ТА НАРОДОЗНАВСТВА

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

СТАЖ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ

21 РІК

КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ

ПЕРША

ЗВАННЯ

СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО :

"  ЩОБ МАТИ ПРАВО ВЧИТИ ІНШИХ, ПОТРІБНО ПОСТІЙНО ВЧИТИСЯ САМОМУ"

ЖИТТЄВЕ КРЕДО :

"СТАВСЯ ДО ЛЮДЕЙ ТАК, ЯК БИ ТИ ХОТІВ, ЩОБ ВОНИ  СТАВИЛИСЯ ДО ТЕБЕ"

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

 

 2019 Р.- ОНЛАЙН-КУРС НА ЕДЕРІ «ЛАЙФАКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» (30ГОДИН)

 

2020 Р. - КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНОМУ ІНСТИТУТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО НА ТЕМУ : «ЛЕКСИЧНІ ПОМИЛКИ В МОВЛЕННІ» ( 8 ГОДИН), ОНЛАЙН-КУРС НА ЕДЕРІ «ЛАЙФАКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» (30ГОДИН)

 

2021 Р. -УМАНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НА ТЕМУ : «ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»(30 ГОДИН).

 

ПРАЦЮЮ НАД ПИТАННЯМ:

«ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ  НА УРОКАХ

 

УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ- ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ»

 

ВИКОРИСТОВУЮ  ЕЛЕМЕНТИ ТАКИХ  ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ :

 

ПРОЕКТНЕ НАВЧАННЯ

 КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНОЛОГІЯ

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

ІГРОВА ТЕХНОЛОГІЯ

 

ПРИНЦИПИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ

 

 - АКТИВНОСТІ

 -ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ

 - ЕКСПЕРИМЕНТУ

 - ДОВІРИ

          - РІВНОСТІ ПОГЛЯДІВ П

АКТИВНОСТІ

 

           ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІ МАЮТЬ ЗМОГУ:

 

•АНАЛІЗУВАТИ НАВЧАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ, ТВОРЧО ПІДХОДИТИ ДО ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ Й У ТАКИЙ СПОСІБ ЗРОБИТИ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ ДОСТУПНІШИМ;

•НАВЧИТИСЯ ФОРМУЛЮВАТИ ВЛАСНУ ДУМКУ, ПРАВИЛЬНО ЇЇ ВИСЛОВЛЮВАТИ, ДОВОДИТИ ВЛАСНУ ПОЗИЦІЮ, АРГУМЕНТУВАТИ Й ДИСКУТУВАТИ;

•НАВЧИТИСЯ СЛУХАТИ ІНШУ ЛЮДИНУ, ПОВАЖАТИ АЛЬТЕРНАТИВНУ ДУМКУ;

•МОДЕЛЮВАТИ РІЗНІ СОЦІАЛЬНІ СИТУАЦІЇ, ЗБАГАЧУВАТИ ВЛАСНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ДОСВІД ЧЕРЕЗ ВКЛЮЧЕННЯ В РІЗНІ ЖИТТЄВІ СИТУАЦІЇ, ЇХ МОДЕЛЮВАННЯ;

•ВЧИТИСЯ БУДУВАТИ КОНСТРУКТИВНІ ВЗАЄМИНИ У ГРУПІ, УНИКАТИ КОНФЛІКТІВ, РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЇХ, ШУКАТИ КОМПРОМІСИ, ПРАГНУТИ ДІАЛОГУ ТА КОНСЕНСУСУ;

•РОЗВИВАТИ НАВИЧКИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ, ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ  РОБІТ.

НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ

ОНЛАЙН--ПОДОРОЖІ

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОСИДЕНЬКИ

АУКЦІОН

КОНКУРСИ

ТЕАТРАЛІЗАЦІЯ

 

 

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

 

  •     РОБОТА В ПАРАХ

  •       РОБОТА В ГРУПАХ

  •       КОЛО ІДЕЙ

  •       МІКРОФОН

  •       МОЗКОВА АТАКА

  •       РОЛЬОВІ ІГРИ

•       ДИСКУСІЯ

ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИКОРИСТОВУЮ:

СПІЙМАЙ ПОМИЛКУ

СКЛАДИ ВПРАВУ

СКЛАДИ ПИТАННЯ ДО ТЕКСТУ

ЗАДАЙ ПИТАННЯ

РЕДАКТОР

ТАК ЧИ НІ

ІНТЕРВ’Ю

 

УЧАСТЬ УЧНІВ У РАЙОННИХ КОНКУРСАХ

2019-2020 Н.Р. УЧЕНИЦЯ 8 КЛАСУ ВОРОНКОВА МИРОСЛАВА ЗАЙНЯЛА І МІСЦЕ В РАЙОННІЙ ОЛІМПІАДІ ТА БУЛА УЧАСНИКОМ ОБЛАСНОЇ.

  ПРИЗЕРИ РАЙОННОГО ЕТАПУ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІМЕНІ ПЕТРА ЯЦИКА.  

 

2020-2021 Н.Р. УЧНІ БРАЛИ УЧАСТЬ В ОНЛАЙН-ОЛІМПІАДІ, У ЯКІЙ ЗАЙНЯЛИ ПРИЗОВІ МІСЦЯ.

КАЧУР ТЕТЯНА, УЧЕНИЦЯ 6 КЛАСУ-ПЕРЕМОЖЕЦЬ ОБЛАСНОГО ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

 

                                              МОЇ  НАГОРОДИ

   




                                        


Запрошуємо на навчання в Торговицький заклад загальної середньої освіти

 І-ІІІ ст. ім. Є.Ф. Маланюка



Немає коментарів:

Дописати коментар